Za reklamou se skrývá daleko více odbornosti

Pokud si myslíte, že vymyslet nějakou reklamu je jednoduché, tak jste asi nikdy žádnou reklamu do provozu neuváděli, natož pak rozsáhlou reklamní kampaň. Za každým kouskem reklamy je totiž několik měsíců testování, optimalizování a tvrdé dřiny, které předchází ještě více měsíců tvůrčí práce, která může přijít jen tak, lusknutím prstu, vniveč. My se dnes podíváme na několik aspektů reklamy a posoudíme sami, jak vlastně můžeme na internetu reklamu inzerovat a kde se nám bude zobrazovat.
 skladba webové stránky na modrém pozadí

  1. KDE

Nejdůležitější je místo, kde se bude reklama zobrazovat a hlavně komu. Samozřejmě, existují reklamy vtíravé a otravné, které vám vyskakují hned po kliknutí na nějaký odkaz nebo při vstupu na nějakou webovou stránku. Tyto reklamy jsou špatným vzorem. Dobré reklamy se zobrazují většinou v horní polovině webové stránky a k tomu všemu se zobrazují těm správným lidem. Je totiž nesmírně důležité kde a na jakém přístroji se vlastně reklamy budou zobrazovat, protože mnoho uživatelů znamená mnoho různých chutí a zájmů. Vy si tak sice můžete být jisti, že vaše reklama je naprosto neprůstřelná, ovšem stačí cílit na špatnou skupinu a proděláte klidně i několik desítek tisíc.
 

  1. CO

Obsah reklamy je velice důležitý, především určuje to, jestli uspěje či ne. Můžete mít totiž reklamu optimalizovanou se vším všudy a zobrazující se pro správné publikum, pokud je ale obsah nemasný a neslaný, moc úspěchu slavit nebudete. Přesně proto je důležité reklamu opravdu vyšponovat do největších detailů a každý kousíček musí být vaše mistrovské dílo, jinak potom akorát vyhazujete čas a peníze oknem.
 přestaňte ztrácet čas a dejte do toho duši

  1. Způsob inzerce

Určitě se také musíte rozhodnout mezi jednotlivými způsoby inzerce – CPC, CPM Seolight a dalších tucet. Zároveň se musíte rozhodnout, jestli to přenecháte na automatické dynamice nějakého programu, který bude hodnoty měnit, nebo raději stanovíte pevné limity. Zároveň je potom nutné stanovit rozpočet na každý den, aby se nestalo, že za první den protočíte tisíce jen tak pro nic za nic.