Zvýšení návštěvnosti
Dnes má i každý menší podnikatel web a řada z nich by se bez něj ani neobešla. Víte proč? Má to celý zástup důvodů, které jsou pro ně velice důležité. Díky webu totiž například prezentuje svou firmu dále a tím získá větší dosah. To má za následek více zákazníků, což přímo souvisí se zvýšením příjmů, a to je klíčové. A proto i Vy nepodceňujte důležitost svého webu a věnujte mu péči, protože se Vám to zpátky jistě vrátí, http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Fico-Po-rozdeleni-Slovaci-tipovali-kdy-se-vrati-do-federace-518272 a to možná ve větším měřítku, než čekáte. Hned prvním krokem je grafické zpracování, protože tom má velký vliv na první dojmy čtenáře a hlavně přehlednost. Volte barvy, jenž nejvíce vystihují Vaši firmu či logo, ovšem zase to nepřehánějte, protože přeplácanost se zde opravdu nevyplácí.
![statistika webu](https://deproc.cz/wp-content/uploads/img_a382146_w3378_t1593603852.png)
Statistika
Jistě chcete mít neustálý přehled, jak je na tom Váš web aktuálně, abyste věděli, jak se postupně návštěvnost vyvíjí. K tomu dokonale poslouží statistika návštěvnosti https://www.seolight.cz/statistika-navstevnosti-webu.
![internetový vyhledávač](https://deproc.cz/wp-content/uploads/img_a382146_w3378_t1593603863.png)